Tisdag o helt fullt upp!

2009-02-17, 21:52:08 / Kategori: Allmänt
Jag har pratat väldigt mkt i telefon idag...puh! Men ibland är det bara så :P Jag var o hämtade mitt pass hos polisen idag o i fönstret så står det en liten notis "Om du börjar likna ditt passfoto så bör du fundera på att ta ledigt o vila upp dig!" Hehe :P Nått i den stilen! Ja, men det är väl alltid så att man gör sig till eller det blir bara konstigt o det är ju inte precis så att man får välja bild. Hon som skulle lämna ut passet tittade konstigt på mig o sa att jag skulle kolla så att det stämde, o sen sa hon även "är det där du?!" Haha, o jag bara...ja, det är jag. Men på passfotot är jag både sminkad o har linser o håret uppsatt. Idag hade jag mina glasögon o var osminkad med mössa o bångstyrigt hår, så ja....inte konstigt att hon blev fundersam kanske :P Sen var jag på stan en sväng, kikade bara! Sen blev det lunch hemma o sen iväg till ögonläkaren på sjukhuset. Det var en blödning i ögat, alltså ett spräckt blodkärl o inget man gör nått åt! Det är bara o vänta tills det blir bra. När jag ringde o bara skulle rådfråga så sa dem...meh varför ringde du inte med en gång o sa att jag skulle komma med detsamma typ. O jag bara...jaha! Kunde väl inte jag veta heller!!! Innebandy blev det nu ikväll i kombination med tvättning. Skola imorrn - föreläsning om stroke eller snarare en enda stor diskussion för så brukar va fallet med den föreläsaren vi ska ha. Hon är rätt rolig av sig utan att ens veta om det :D / Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?