Update :P

2009-02-25, 23:17:21 / Kategori: Allmänt
Jag kom hem från Linköping idag o höll på att glömma nycklarna hem så Erik vaknade o skulle på toa o det var då han upptäckte dem att de fortfarande låg på byrån i hallen....han ringer mamma o vi sitter just då o äter lunch på ett nytt tacoställe i stan. Som tur är så kom körde Erik till stan o lämnade nycklarna till mig...puh säger jag bara! Tänk om jag hade kommit på det på tåget....hemska tanke!

När vi gick över torget så halkar mamma o hon håller på o drutta, tur att hon har mig alltså...det kunde ju gå riktigt illa speciellt eftersom hon har problem med sina leder o så o jag fick höra nu ikväll att hon har vrålont i sin fot.... :(

Sen så var jag faktiskt o bokade en tid till mamma hos tandhygienisten där vi har gått innan! En privat klinik o när jag kommer in där är dem på fika så jag börjar snacka med en tant i väntrummet o berättade vad jag skulle göra...hon bara "jag var också rädd innan, jag brukade gråta varje gång, men efter detta att ha vart hos dem här två så är det inga problem längre"! Skönt! Så imorrn får jag se hur det har gått :D Spännande! Ser jag fram emot. Egentligen hade jag ju velat vart med, men men...man kan inte få allt man önskar!

Igår så var jag hela dagen hos min syrra i hennes café o gjorde semlor :D Det gick åt över 300 semlor....folk är som tokiga :D Haha!!!! Det blev i alla fall en semla för mig, men jag kan säga att man blir inte direkt sugen på semlor när man står där med flera liter grädde o mandelmassa o hej hå!

Pappa var inne en sväng också, han tog kort på alla semlorna o så! Frågade ut mig lite också - synd att jag inte var lite mer förvarnad för kosrförhör :P Nä, skämt å sido! Det var faktiskt rätt så trevligt ändå!

På kvällen var Carina o jag ute o åt på restaurangen Olympia - grekiskt! Det var så gott o jag blev så mätt att jag nästan rullade hem...haha, jag hade ju cykeln också! Men vi ringde efter Erik o han var ändå ute o åkte så han skjutsade oss hem, in med cykeln i bagaget, tur att det gick vägen utan våld :P Hehe!!!

Mamma blev lite ledsen på stationen när jag skulle åka....tur att nån tycker om en!!! :D

/ Kramis




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?