Aerobics?!

2009-01-12, 20:06:18 / Kategori: Allmänt
Ikväll skulle ju jag haft mitt aerobicspass för första gången denna terminen o vad händer då...jo då kom det 2 st som var sugna på det! Jaha, det var bara o packa ihop o ställa in. Cyklade till gymmet med en gång o så skulle jag köpa en engångsbiljett + ett hänglås (för det hade jag ju inte med mig) o då hade hon fullt upp så hon sa att vi tar det efter jag har tränat. O sen när jag skulle betal efter så hade hon fullt upp då med med en annan kund, så hon sa att hon bjöd på det...:D Snacka om vilken tur man kan ha idag :D :D Skönt o träna, men när jag sprang så var det rätt segt. Imorgon ska jag nog ut med cykeln :P Ska bli skönt, hoppas bara det inte blåser lika mkt som det gör nu!!! För de som inte har sett det så visas nu alla sex and the city avsnitten igen nu på kanal 3! Skoj!!!/ Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?