C-uppsats stuff!!!

2009-01-20, 14:52:33 / Kategori: Allmänt
C-uppsatsen drog igång idag vid 10.00 i biblioteket som kommer vara vårt populäraste ställe att vistas i under våren :P Vi har varit väldigt ambitiösa idag o hunnit med att skriva; förfrågan om medverkan i studien som ska skickas till tandhygienister, intervjuguiden, medgivandeformulär samt den etiska ansökningsblanketten. Nu gäller det bara att få klartecken från handledaren o sen drar hela lastet igång!!! Vi var även på ÖoB o köpte kuvert o frimärkena köpte vi på ICA Kvantum. Sen passade vi på o handla lite. Nu är det bara att vänta på att innebandyn ska börja. Blir även volleyboll ikväll tror jag! :D Skönt! Imorrn är det föreläsning hela dagen o sen på torsdag är det klinik igen. Sen har denna veckan gått o det känns faktiskt rätt skönt att det snart är slut på den. Ja, eller så har den bara precis börjat...beror ju på hur man tänker kring det! Sandra o jag åt lunch på metropol idag! :D O jag fick pengar av HKIF för cd:n jag har köpt till aerobicspasset! / Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?