Extrajobb på ingång!!!

2009-01-07, 15:11:20 / Kategori: Allmänt
Hej o hopp!!! Idag har vi haft examination på vår projektplan för c-uppsatsen. Anledningen till det är att det är två helt skilda kurser. Vi har även fått schemat för våren o det ser lite glest ut. Sandra o jag gick till han på implantatföretaget idag o vi ska få va med på operationer o nu har vi bestämt plats så det ska inte ske nåra missuppfattningar igen förhoppningsvis. Jag var så på så jag frågade om extrajobb o han sa att det ser väldigt bra ut. Kommer i så fall bli varje fredag eftermiddag o lönen kommer ligga på 100:- / timmen! Skitbra, i så fall blir det kanske att sandra o jag har varannan vecka! Blir ju ändå kanske en 800:-/månad innan skatt vill säga! Jättebra + att det blir erfarenhet också o nått annat som avbryter från vardagsplugget o så! Perfekta tider också!!! Snart ska Sandra o jag träna! Pumpa stenhårt :P / Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?