Fortfarande söndag...

2009-01-18, 18:16:00 / Kategori: Allmänt
Att det ska va så...blev ingen volleyboll, vad fan är det med detta nu!!! Hoppas det blir bättre denna veckan som kommer med aktiviteterna. Vi var tre stycken som dök upp på volleybollen o ingen av dessa var någon av aktivitetsledarna för just volleybollen. Helt tokigt!!! Jag cyklade istället sen o körde styrka hemma...går ju lika bra för det var faktiskt hur skönt som helst! Perfekt väder ändå på nått sätt, inte för varmt o inte för kallt! Haha...Nu har jag tittat på ytterligare en film, jag bara betar av dem en efter en!!! Gjorde hemmagjorda köttbullar idag. Skönt att ha med sig nått vettigt till lunch när jag ska ha klinik så man orkar va trevlig hela dan :P / Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?