Hela denna veckan har vart helt underbar!

2009-01-03, 20:29:18 / Kategori: Allmänt
Hela denna veckan har vart helt underbar, kan knappt förklaras med ord! Jag är i alla fall väldigt glad :D Är precis hemkommen till min egen lya i kristianstad efter att ha vart hemma i linköping hela julen o så förutom störra delen av denna veckan. Nyårsafton var den bästa jag har haft, blev ändrade planer då Nina blev sjuk o jag tänkte att Mikko o Sandra kanske ville ha lite mysigt tillsammans så jag hittade på nått annat o göra. Slog i mitt knä i väggen på Sticky fingers i göteborg, men jag hade hur kul som helst!!! Fick testa en ny drink som var gjord på lime, bacardi apple, nått bubbel o sen juice! Var så god så jag drack två o sen var jag körd :P haha!!! Kom hem till R:s hus vid 6 på morgonen. / Kramis

anki

skönt & höra :D



2009-01-03, 20:34:27 URL: http://amatanovic.blogg.se/

MISS BUMBLEBEE

Hejsan på dig!

Har du lust att hjälpa mig med ett onlineköp?

Kika gärna in och rösta på den finaste...

Ha det underbart

//Missbumblebee



Ps. vad kul med någon så positiv som du verkar vara.

Snygg tatuering på högra skulderbladet:) Vad är det för något?(lite långt ifrån-headern)



2009-01-03, 20:35:05 URL: http://missbumblebee.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?