Klinik - fullt ös dag!!!

2009-01-19, 18:50:46 / Kategori: Allmänt
Idag hade vi klinik, A gruppen då som jag är med i. Det gick hur bra som helst då Carina var handledare!!! När jag satt där med min första patient så fick jag denna känslan bara helt plötsligt "Detta är ju det jag brinner för" Härligt o få den känslan, för ärligt talat tror jag att jag hade tappat bort den för ett tag! Det blev ingen aerobic idag heller, för denna veckan var det ingen som kom, visst kunde jag ha tränat själv o övat på det...men jag kände inte för det eftersom jag har haft klinik hela dagen. Så när jag kom hem så gick jag igenom mina mail o då var det ett från den där implantatnissen, o jag kan säga att efter jag hade läst det där mailet blev jag anti...så nu blir det inga opretaioner i Höör nu på fredag!!! Så är det, punkt slut! Så kan jag reagera...inte ovanligt ibland :P Usch, nu har jag vart ensam hela helgen o det är rätt trist!!! Men samtidigt är det ju rätt skönt det med, man kan ju alltid se saker o ting från olika aspekter. Skönt att bara va för sig själv o slappa o inte bry sig :P / Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?