Lördag

2009-01-18, 10:51:51 / Kategori: Allmänt
Blev bjuden på fest ikväll, men jag kände faktiskt inte för att partaja...är det nått fel på mig?! :P Nope!!! Hehe! Jag tittade på film istället....såg "White chicks" den fick mig att skratta mer än en o två gånger :D Haha! Den handlade om två mörkhyade FBI poliser som jobbade undercover. Deras costumes var två snygga blondiner o jag fattar inte, dem var inte alls lika de två som de skulle föreställa, men alla gick på det ändå :P Fixade lite med C-uppsatsen också med att kolla upp hur många tandhygienister det fanns i närheten! Hittade även den etiska prövningsblanketten, så mycket är fixat tills på tidsdag. Det är bara hur vi ska utforma brevet som vi ska skicka ut...köpa frimärken o kuvert så klart! Mamma o Erik skulle se efter barnen ikväll för min syrra skulle ha lite kvalitetstid med sin man i form av att spela biljard...mysigt att dem kan få göra nått för sig själva nån gång, jag kan säga att det är säkert välbehövt när man har 3 barn o är gift. Annars kan allt lätt bara gå på rutin! / Kramis

Loo

Tävling på bloggen!



2009-01-18, 10:57:30 URL: http://loem.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?