Premiär på grand o drinkar hemma hos Sandra!!!

2009-01-09, 20:56:27 / Kategori: Allmänt
Ikväll ska Sandra o jag ut, vi ska till grand eftersom det är premiär ikväll o det är garanterat många som ska ut ikväll! Ska bli jätteskoj...har sett fram emot det hela veckan!!! Blir drinkar hemma hos Sandra samtidigt som vi fixar till oss...:P För övrigt så har jag vart på synundersökning o sen har jag lämnat in cykeln som jag sen ska hämta på måndag. Sandra o jag möttes vid 10.00 för vi skulle på stan o leta efter nått o ha på oss ikväll....jag hittade en fin festtop o sandra hittade ett par strumpbyxor :P Snacka om att man aldrig kan hitta saker när man letar efter dem, så är det med precis allting :P Nästan iaf!!!

Anna

håret blev ju jättefint :)



2009-01-10, 10:26:14 URL: http://laminerva.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?