Provat min fixade cykel idag :D

2009-01-13, 17:56:48 / Kategori: Allmänt
Först var jag iväg en sväng till skolan för att "prata ut" med Christina...hehe, man kan ju tolka det där på fler än ett sätt. Men det var ett samtal om hur man låg till betygsmässigt i den kliniska kursen. O jag fick bara en massa positivt beröm o jag fick VG i den kliniska kursen, men eftersom jag fick G på den kliniska examinationen, alltså teorin i kursen så kommer mitt slutliga betyg för kursen ligga på ett G. Men jag har aldrig fått VG på klinik innan :D WOHOO, som Sandra brukar säga!!! Sen var jag iväg o cyklade 40 min, var skönt men det småduggade lite :P Sen så har jag tillsammans med Sandra justerat vår projektplan via msn för Sandra är ff sjuk :( Får hoppas att hon blir bättre snart!!! Så skulle jag dansa idag, men när jag kom dit så var det ingenting! Så jag cyklade hem igen o väntar just nu på att innebandyn ska börja!!! Hoppas det kommer nåra på den! / Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?