Såå skönt!!!

2009-01-16, 09:16:41 / Kategori: Allmänt
Åååå det var såå skönt att få sova ut, idag känner jag mig någorlunda pigg i alla fall...jag gick o la mig vid 21...eller jag läste min bok i en o en halv timme så jag somnade strax efter halv elva skulle jag tippa. Det var bara så skönt att få göra just det...du anar inte!!! Man borde kanske göra så oftare, men varför gör man inte det då?! Ja, det finns ju knappast ett enda svar på det, som med allting nu, man kan vrida o vända på saker hur mkt som helst :P Kollade på film igår också "Hot chick"! Den var rätt rolig....ett citat därifrån som handlar lite om kärlek (ja, jag gillar såna filmer :P); "When I´m not with her I´m not living. I´m only existing til I can hold her in my arms again!" Idag är det en kompis till mig som fyller 25 bast och en som fyller 23!!!! GRATTIS!!!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?