Söndag i Kristianstad!!!

2009-01-04, 22:32:43 / Kategori: Allmänt
Mamma ringde o väckte mig vid halv tio, de skulle komma förbi en sväng innan dem skulle åka hem till Linköping igen! De stannade inte så länge...kanske en halvtimma. Sen skulle jag till elon o krångla med plattången, men så visade det sig att det var så på de andra med...men som alltid så är jag lite krånglig av mig :P krångelmaja! Haha, kommer ihåg då Isabellh sa det till min syrra för nått år sen när Carina ville att Isabellh skulle göra nått o då säger Isabellh bara krångelmaja....haha!!!:D Sen blev jag arg på min idiot till cykel, bromsvajern var av o den bara var kass o så är ju hela den skruttig nu, men nu lyckades typ mamma övertala mig till att laga den istället för o köpa en ny...ska in till stan imorrn o se om de kan fixa den o så då, vad det kostar o hur lång tid det tar etc. Sen har jag vart i idrottshallen o övat på mitt aerobicspass, men det gick lite vilt till där :P Haha!!! Började dansa med till musiken, helt galet...hehe!!! Skoj var det, jag ändrade lite steg o så, blir skitbra! Ska kolla lite på musik imorrn i stan med när jag ändå ska fixa med cykeln, så det blir lite ny musik o inte samma som i höstas! Jag skulle egentligen ha fixat till hemma hos mig idag, packat upp o städat o lite så...men som det alltid gör så sprack den planeringen :P Kom precis hem från en promenad med Jacob....det var iskallt ute, säkert minus 10 eller nått! Så nu är jag iaf rosig om kinderna o hakan :) / Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?