Söndag igen :P

2009-01-11, 11:40:07 / Kategori: Allmänt
Vad fort tiden går, redan söndag...igår vid sju mötte jag Johannes o vi gick en promenad på 50 min, sen åt vi semla o kollade på film. Kommer inte ihåg vad filmen hette...det var nått med "vance bagger" i titeln! Tankeverksamheten var inte igång på full fart igår kan man säga :P Så ringde den finaste killen jag vet igår :D Jag blev väldigt glad!!! När jag kom hem så var jag rätt knäpp, för trots att jag var kanontrött så började jag skriva på min diskussion till tobaksprojektet som ska presenteras o lämnas in på torsdag. Jag gillar o göra saker med en gång när jag får dem, men detta var mer knepigt med att diskussionen ska innehålla möjligheter o risker med projektet o sen dessutom ha en etisk aspekt på det. Inte nog med det så ska relevant litteratur refereras till! Jag har just nu skrivit ja, lite mer än en halv sida, vanligt radavstånd då :P Jag o Sandra ska kolla litteratur tillsammans tänkte vi. På tisdag blir det o sitta med projektplanen o ändra de synpunkter som kom upp vid examinationen i onsdags! Den ska in igen på fredag nämligen. Nu har jag precis städat o ska sätta upp de fina teckningarna jag fick med posten häromdagen av min systers barn Isabellh, Simon o Emelie. De hade målat med vattenfärger :D / Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?