Stan, plugg, träning, städning, uppackning!!!

2009-01-05, 20:28:43 / Kategori: Allmänt
Idag var jag på stan o skulle kolla med cykelmojen om han kunde laga den o det var inte alls så som den andra cykelmumriken sa i våras. Kugghjulet behövde tydligen inte alls bytas utan det behövdes bara bromskabeln o sen växlarna o sen är den fit for fight igen...kommer kosta 200 spänn, inte så farligt faktiskt!!! Jag ska lämna in den på onsdag är det tänkt :D Så jag får den på torsdag igen :P Bokade en tid hos frisören nu på torsdag 15.15. Ska bli skönt o bli av med dessa slitna toppar. Visst ska man ju prova nya saker, men när man faktiskt trivs med nånting så ser inte jag en anledning att byta som tex i detta fallet frisyr :P Samma frisör också, hon är skitbra på DIVA här i Kristianstad. När man hör namnet på frisörsalongen kan man ju få fördomar, men de är superduktiga där...:D Sen bokade jag även en tid hos synsam, men jag funderar på o avboka den o ta på mitt vanliga ställe igen på Specsavers blic...jag vet, jag är krånglig okej :P haha!!! Köpte en webcam när jag väl va i stan, vill ju att snyggingen ska få se mig med :D När jag väl satt på cykeln halvvägs hem kom jag på varför jag egentligen skulle till stan också, jag skulle ju köpa en cd till aerobicsen, men jag får ta det på torsdag istället, om jag nu kommer ihåg det :P Ååååå pratade med Sandra nyss o hon berättade att grand öppnar nu på fredag så nu kanske vi ska gå ut på fredag....jag hoppas det, för Sandra är så rolig o gå ut o dansa med :D Vi pluggade även en sväng i biblioteket o sen tränade jag på 24 seven i 1h 15 min sköööönt var det :D Kan man kanske inte tro, men jag har saknat o träna! Konditionen finns ju fortfarande kvar! Har packat upp alla saker nu som jag hade med mig från Linköping o städat hela lägenheten har jag också! Sååå skönt, nu kan jag bara slappa o lyssna på bandit rock på nätet o bara ha det skönt! / Kramis

Anonym

Passa på..slutar kl 21.00

http://jessicathatsme.blogg.se/2009/january/utlottning-av-glow.html



2009-01-05, 20:37:37



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?