Tappade tallriken för jag skrattade nästan ihjäl mig :P

2009-01-06, 21:44:12 / Kategori: Allmänt
Idag har jag inte gjort så mkt, var på en walk i 45 min with my boyfriend :P Kommer aldrig glömma Jacobs förvånande min när jag sa det första gången...han bara "vem är det, varför har du inte sagt nått?!" Haha!!! :P Sen tappade jag min tallrik med mat för jag satt i soffan pga att jag på webcamen såg att det var en viss person som fick majonäs över hela fejset ....haha o då åkte tallriken ner för jag höll på o skratta ihjäl mig... :P Där fick jag för att jag hade skoj ett tag! Fick ju städa upp kletet, var inte skoj för jag städade igår :P Men, men...det är ju jag! Vad mer behöver jag säga :P Har pluggat nu inför examinationen imorrn! / Kramis

Anonym

hej :)

Hoppas du haft en bra dag

Jag har en tävling jag vill tipsa om.

har jag redan tipsat och du är med så ber jag om ursäkt. Jag lottar ut en mysig mysdress.

hoppas du vill vara med!

http://enlitentax.blogg.se/2009/january/tavla-har-om-en-lacker-mysdress.html

Om du möjligtvis har hund kika gärna in denna också

http://enlitentax.blogg.se/2009/january/sondags-tavling-for-vovve-agare.html

Ska du inte vara med så svara här

www.enlitentax.blogg.se så du inte svarar i tävlingsinläggen

Kram på dig



2009-01-06, 21:49:37

Christian "Dunderbar"

Hejsan hej på dig!!!

Visst är skratt underbart? ler

Att tappa tallrikar är kanske inte lika härligt, men å andra sidan är det ju inget man rår för och så länge man gör det pga att man skrattar och inte för att man t ex råkar nysa eller gråta så är det nog ingen större fara.



Har du med examination imorgon?

Min fru har en del den här veckan och nästa vecka.

Hon går ut på fredag nästa vecka, blir klar lärare.



Ha en fortsatt trevlig kväll



2009-01-06, 21:52:50 URL: http://dunderbar.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?