Ännu en värmebölja på jobbet

2009-07-01, 21:21:20 / Kategori: Allmänt
Idag var det fortfarande en väldans värmebölja på jobbet o när jag skulle öppna fönstret på eftermiddagen så blåste alla grejorna ner, mellanrumsborstar o annat, så det var ju bara till o stänga butiken igen :P Det gick bra att scala idag. Känner mig mer säker på tekniken just nu och hur jag vill ha patienten när jag scalar. Eftersom det var så varmt så gick vi ut och köpte sallad på KALASboden :) Dem har verkligen jättegoda sallader. Jag har testat taco innan så nu fick det bli räkor och självklart en ramlösa citron. Vi satte oss i parken o ockupperade två bänkar :P

Trots att det har vart så varmt så passade jag på att träna samtidigt som tvättmaskinerna rullade på där nere i tvättstugan. Jag tänkte ju att jag var smart som hade bokat en tvättid, men nu är det ju så att juli har bara 30 dagar o jag hade satt min plupp på dag 31 :P Ja så det kan gå, men som tur var är det ju försten till kvarn om det inte är någon som har bokat o det var det inte. Men andra vändan jag var nere där så var det någon annan som hade ställt sin tvättkorg där :p Osis för den helt enkelt!!! :P

/ Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?