Busfrö

2009-07-16, 09:48:01 / Kategori: Allmänt
Nog för att man kan sätta sig i skiten en gång, men verkligen inte två gånger i rad. Nått borde man väl lära sig då man blir duschad :P Zingo tycker ju inte om o duscha så hon var något förbannad igår. Men har man skit på rumpan o på tassarna så blir det så :P

Igår var Richard o jag i Lysekil, det var rätt fint väder när vi kom dit på eftermiddagen. Men sen började det regna o det såg ite ut som om det skulle bli uppehåll heller så det var bara o ta bilen o åka hem igen. Det som skulle bli fint i veckan ju!! Men det vänder säkert snart igen!

Har dratt ut på o lägga på brevet till Högskolan Kristianstad om att få en generell examen, en kandidatexamen hehe, så brukar det bli när man inte har nått frimärke. Men nu har jag det o sen har jag bara glömt av det :P

Tänkte att jag skulle träna snart!

/ Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?