hej hopp

2009-07-02, 17:43:16 / Kategori: Allmänt
Idag är 4:e dagen jag har egna patienter :) Wohoo... Imorrn ska jag också ha det! Det gick jättebra idag med och patienterna verkar vara nöjda. Ventilationen fungerade inte idag heller, men reparatörsgubbarna var där idag och försökte fixa till den så vi får se hur det är imorrn! Jag jobbade 9,5 timme idag, kan ni tänka er! Och när jag säger "träligt" så vet ingen vad det är...dem bara va?!!! :P Hehe! Lätt o glömma att inte alla vet vad man menar. Men det är väl ganska lätt att lista ut eller?

Idag ska jag iväg o bada!!! Äntligen :D Ett stort leende är på mina läppar just nu :) Ska bli skönt för det är ju stonkahett hela tiden. Man ska ju egentligen inte klaga men som Ingrid sa, måste man jobba i värmen utan ventilation så har man rätt o klaga litegranna!!

Sportlife är riktigt bra här! Jag har kommit igång o tränat och det går jättebra. Igår var jag på ett gruppträningspass som hette S-core och som fokuserar på rygg och mage :D Helt underbart för det är såna delar som är jobbiga och tråkiga att träna själv. Ofta hoppar man ju över det :P Men nu har man inte en chans o komma undan :P

Ska nog köra spinning imorrn eller vi får se vad det blir!!!

/ Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?