Måndag 090720

2009-07-20, 18:39:09 / Kategori: Allmänt
Fick ett mess av syrran och de har åkt ner till Skåneland. En bit nedanför Malmö! Semester med tält o grejjer blev det i år! De har sålt cafét så nu ska syrran söka andra jobb!

Idag har jag testat Vattenpalatset här i Vänersborg o jag kan säga att det var knökafullt med folk. Inte för att klaga men den bästa simhallen hittills är nog Kristianstad och Linköping, inte för att jag har vart på så många olika :P Men ändå!

Vaknade med hur sjukt ont i ryggen som helst! Har ingen aning om vad det kan va, men jag kan ju säga en sak...det är iaf inte träningsvärk för jag har inte tränat sen i torsdags förmiddag! Spinninginstruktören i måndags sa att den timmen man är på ett pass är sin egen o då ska man lämna alla bekymmer o tankar utanför salen o fokusera på träningen bara. Andningen o musklerna för att få ut det optimala av sin träning. Har man ingen motivation - finns ingen kondition :P Det är ju faktiskt sant ändå! Håller ni inte med?! Motivationen måste finnas där för att man ska kunna prestera det bästa, annars blir man bara slapp o tänker på hur lång tid det är kvar på passet!

Städat har jag gjort här idag så nu är det någorlunda snyggt o rent igen, men i köket står allt ett diskberg, men man kan ju inte känna för o göra allt på en gång! :P

/ Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?