Måndag

2009-07-27, 18:42:40 / Kategori: Allmänt
"Kom igen, jag vet att de flesta härinne funderar på att hoppa av o gå ut härifrån, men hitta motivationen som just du har o utmana dig själv!!!"

Så lät det inne i spinningsalen idag när alla var dyblöta av genomdränkta av svett o orken var på botten o man var helt slut! Detta är så bra med denna spinninginstruktören, hon relaterar o vet precis när man är på bristningsgränsen...jag funderade faktiskt på o hoppa av o gå ut :P Men som tur var så gjorde jag inte det :) Är lite stolt över att jag kämpade mig igenom detta intervallpass idag! Tidig förmiddag var det då också 10.20-11.20!

Jag gick en sväng på stan i Vänersborg (lilla Paris) o kollade runt! Det visade sig att dem hade exakt samma filtdukar i mönster på Cervera som dem jag köpte på borett så nu vet jag vart jag ska gå om jag vill ha några fler. Förmodligen lutar det åt det hållet! De var underbart snygga o höjer upp mysfaktorn till max här hemma! :D Skoj när man trivs o känner en känsla av kombinerad mysighet o lyx.

Imorgon är det tänkt att jag ska åka till Linköping! Antingen blir det bil eller buss, men det lutar faktiskt åt buss. Swebus express blir det då i såna fall. Var i affären o köpte lite saker o även Aftonbladet. Skönt o kunna bläddra lite i en vanlig papperstidning och där stod det att det hade brunnit i Rinkaby i Sthlm o det var såå hemskt när man läste det för en mans fru och fem döttrar hade dött i branden o hans 2 söner är de enda som är kvar av hans familj. Tänk att livet kan ändras så fort, från en sekund till en annan :(

Ikväll nu körde jag en inpackning i håret o jag hoppas att håret blir lite snyggare! Mycket sitter i känslan av att få göra en inpackning o det känns som om man boostar sig själv o känner sig även lite mer tillfreds med sig också!

Nu har jag haft semester i 2 hela veckor, den tredje är i full rulle nu! Börjar igen den 24 augusti o en månad efter det är jag på kurs på den härliga ön Rhodos! Längtar dit, men det är dock lite pirrigt att flyga för första gången. Dem på jobbet har sagt att jag får sitta vid fönstret :P Hoppas att allt går väl med resan då :)

/ Kramis

Sanda

Vad mysigt att ni snart ska på den där kursen på Rhodos, du får väl hälsa Stefan från mig, haha :D Du får berätta sen vad du lärde dig!

Visst äre lite läskigt att flyga, jag har flygit så många gånger när jag var liten men nu när man är vuxen är det lite sådär att inte ha mamma bredvid sig ;) Det jobbigaste är när man ska lyfta tycker jag! MEn det kommer gå bra :D Jag funderar på att köpa några öronproppar att ha, de heter "airplanes" de ska jämna ut trycket i örat, för man får jättelätt och ganska mkt lock för öronen när man flyger och det är inte så nice, så köp sånna du med om du vill minska obehag :D

Kram!



2009-07-28, 11:10:02 URL: http://frokentorefalk.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?