Möblering o slit o släp :P

2009-07-07, 16:09:56 / Kategori: Allmänt
Igår fick jag ett ryck o fick för mig att jag skulle möblera om! :P Jag bar ner en fåtölj, ett tomt akvarie, en tvbänk, och en tv i förrådet... o sen bar jag upp skrivbordet i delar o monterade ihop det. Jag kan säga att det blev himla varmt efter för här finns ingen hiss utan bara trappor. Så jag kånkade alltså detta upp o ner i 4 våningar. :P Jag blev i alla fall nöjd och här kommer bilder på hur det ser ut hos mig nu! Det blev mysigare nu o sen har jag plats o ha datan o skrivaren nånstans också. Innan har jag suttit med datan i soffan, men det har jag kommit på att det inte är så praktiskt längre. Bättre att den står här.

Idag blev jag satt på pottkanten, men man kan ju inte kunna all fakta som rinnande vatten när det gäller parodontit, fast det borde göra det, så idag blev det råplugg på det o en uppfräschning av närminnet :p hehe!!!

Ska förmodligen köpa en kattunge. Jag var o tittade på en i söndags o jag ska hämta den på nu på söndag! Ska till affären o se om jag kan skaffa lite saker till den söta! :D Så jag inte känner mig så ensam här i min lägenhet!!! För det kan jag säga att det har jag gjort, men det är väl så antar jag när man flyttar. Det blir ju alltid en omställning när man flyttar o ska komma in sig i allt nytt.

Lite bilder :D



Mitt sovrum á la vardagsrum också. Tira in snedtaket, hur mysigt som helst eller hur :)



Mitt emot sängen står tvn perfekt om man vill slöa o så!


Köket har också ett snedtak o det är mycket ytor o skåp jämfört med min förra lägenhet.

 Andra sidan av köket. Diskbänk och kyl/frys etc.

Kramis














Sandra Torefalk

Åh vad fint du har det Lina!! Ska du skaffa en liten sötisbäbis, vad roligt :)

Kraam!



2009-07-08, 11:26:19 URL: http://frokentorefalk.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?