Sista minuten

2009-07-27, 23:01:30 / Kategori: Allmänt
Nu har jag bokat sista minuten till Linköping. Det var faktiskt ett överkomligt pris på 171kronor! Inte illa va?! Så nu ska jag snart knoppa o jag hoppas att jag hinner träna imorrn, antingen om jag gör det här eller hemma i Linköping!!! Jag vet inte riktigt! Jag kommer fram vid 17.00 till Linkan så man kanske hinner o ta sig en cykeltur då :P Eller hur ska man hinna allt?

Tittade på Lipstick Jungle nu som gick klockan 21.00 på tv3 o jag måste säga att det är den bästa serien nu på länge! Jag har vart ett fan av Sex and the city o nu är det samma författare som ligger bakom denna serie :D Det är riktigt så att man längtar tills måndagskvällar. Annars brukar ju måndagar vara en dag man bävar över, eftersom det betyder slutet av helgen o början på en ny arbetsvecka. Men då har man något att se fram emot o som får en att njuta av att en ny vecka har börjat! :) Härligt va?!

Puss o nattis!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?