Söndag

2009-07-26, 20:55:50 / Kategori: Allmänt
Fredagen bestod av bilåkande i nästan 5 timmar o slustädning av lägenheten i Kristianstad! Med 8 händer så gick allt med en rasande fart! Det blev jättebra o vi får se om de har något att anmärka på den 3e augusti. De har säkert alltid någonting eller hur?! Fortsättning följer!

Nu har jag gjort det mysigt i min lya i vänersborg. Mamma o jag passade på att gå på stan o kika lite i inredningsbutikerna i Kristianstad. Borett ger sån inspiration o har så coola saker tycker jag. Så jag köpte lite grejjer där o det blev kanonsnyggt. Tyvärr så blir det inga bilder än på ett tag för inne på just Borett så skulle jag ta upp plånboken ur väskan o ut åker mobilen o rakt ner på golvet. PANG! Där gick den sönder med bom o brak! Kul eller hur?! Nja, jag håller inte riktigt med om det. Så jag ringde pappa nu idag när jag kom hem, o han sa "ja, jag vet inte om man ska skratta eller gråta?!" Näe, det vet då inte jag heller. Det är ett redigt bra exempel på när jag är en klumpeduns med elefanthänder! :P

Imorrn hade jag tänkt träna! Hur ska man få motivation till att träna? Är det någon som har förslag?

/ Kramis

Sandra

Lilla lina, tog du sönder din telefon :( Är den helt sönder så du inte kan använda den? Jag vet hur det är med träningen, jag är inte så motiverad heller. JAg och Mikko ska köra stenhårt nu i 20 dagar, varje dag träning. Man blir helt jäkla slut! Mitt tips är nog att titta på bilder på andra som ser ut som man vill se ut, och sen titta på sig själv. Då får man lite "nä nu jävlar-känsla" Try it!

Kram!



2009-07-27, 09:27:24 URL: http://frokentorefalk.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?