Fixarfrasselina har vart framme

2009-06-06, 22:15:58 / Kategori: Allmänt
Jag har vart en fixarfrasselina idag o tvättat, satt upp en fin ljuspunkt i lägenheten o sen har jag städat, cyklat o handlat. Mamma o Erik var här en sväng o hjälpte mig sätta upp en taklampa o fixa upp sakerna från de sista bananlådorna. Sen har vi slängt alla kartonger o sånt. Så nu ser det riktigt fint ut här :D

Imorrn är det en slappardag känner jag. Bara ha det mysigt o skönt!!! Ska försöka komma på nått att laga till pricken när han kommer hit! Han har hållt i ett juniorläger hela dagen, lära barn o fiska o få dem att tycka det är skoj. Tydligen så var tjejerna på hugget o ville va med hela, hela tiden. Sååå skoj o höra så det inte bara är killar som bara fiskar hela tiden :D Imorrn ska de fortsätta fiska o barnen får sova i tält idag.

En patient som var äldre o som jag hjälpte sa såhär till mig "Vet du vad det värsta är när man blir gammal? Näe, sa jag då! Det är när man gör saker o sen inte kommer ihåg dem". Det kan jag säga kändes i hjärtat när hon sa så!

Sen ett roligt citat...." När man blir äldre så börjar hela kroppen o hänga, brösten, rumpan, magen förutom tandköttet, det drar upp sig!" Haha!!! :P Så rolig!!! Det var också en patient som har sagt det :)

Fick min sista bok i twilightserien på posten i veckan. Så nu är det läsning som gäller varje chans man får :D Den är så bra!!!

Igår förresten så tog alla här omkring studenten! Det var värsta liv o rörelse här :) Riktitg skoj o se att även denna staden livar upp. Jag kan tänka mig att detta är en riktig turistmagnet på sommaren :P Vi får se helt enkelt! Det ser ut som om jag får jobba hela sommaren, fast det inte var tänkt så från början eller iaf större delen. Fast det vet man ju aldrig. Bara en känsla jag har! Jag var med min älskling o åt middag på restarungen Italia igår! Det var gott o en bonus var ju att jag slapp laga mat. Fast det är rätt roligt ibland det med :D

/ Kramis

/ Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?