Full dag :)

2009-06-16, 19:51:29 / Kategori: Allmänt
Igår var det sommarfest i vänerparken med lek o mat o fika :) Det var mycket trevligt må jag säga :P Richard var med dit också vilket var väldigt skoj.

Fick ett paket idag som jag skulle hämta på Kvantum. Det var ett påslakanset som min syrra hade skickat till mig, det var hur fint som helst :D Bäddade rent med en gång :) Så snyggt det blev. Tack så jättemycket :D

För övrigt så har jag jobbat morgon/dag o sen ville de att jag skulle hjälpa till med en sak, men jag hade ju tvätttid så jag sa det helt spontant som om det var det viktigaste jag hade att göra idag :P Hehe...Sofia på jobbet tyckte jag var för härlig när jag sa det :P Så det blev tvätt i eftermiddags o sen passade jag på att cykla o sen har jag plockat iordning lite här hemma o sen lagat mat så nu väntar jag bara på pricken :)

Just det...har betalat lite räkningar som skulle in idag!

Pratade med Sandra i Söndags, såå härligt o göra det :)

/ Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?