Godmorgon alla sömntutor :P

2009-06-09, 05:55:58 / Kategori: Allmänt
Godmorgon :)

I fredags var det ju en tuff dag, men igår gick det mkt bättre på jobbet måste jag säga! Så fort jag kom dit så frågade alla hur det var o de var hur omtänksamma som helst :) Så mysigt, det är så det ska vara. På mötet vid lunchtid så fick jag en kombinationsblomma - "hej, hej välkommen :P" o tuff dag i fredags.

Idag är det dags o jobba förmiddag, men jag slutar kanske vid en 15.00! Det blir lunch på skräcklan idag...det är ett område vid vänern, ute! Där samlas alla privata tandläkare o ska bara snacka o ha det trevligt :)

Somnade rätt sent igår, så risk för att jag är en liten trötter idag :P

Ska väl göra iordning mig nu o bli lite fin, vet dock inte vad jag ska ha på mig på lunchen idag...men det är ju ett senare problem!! De allra flesta tjejer kan jag tänka mig har det problemet ibland - att inte veta vad man ska ha på sig o så går man igenom hela garderoben utan att hitta nått bra :P

/ Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?