Midsommar

2009-06-22, 22:06:28 / Kategori: Allmänt
Midsommar blev ju inte riktigt som det var tänkt, men det blev mysigt ändå. Det var tänkt att vi skulle till smögen vilket vi också var, men jag ville inte tälta på en betongplatta i en gästhamn där det blåste multum och supa skallen i bitar. Vi fiskade i lördags istället o på midsommarafton var vi bara o grillade på kvällen. Jag hade ju inte behövt tycka det var så jobbigt att va i smögen, jag hade ju själv valet att dricka eller inte. Men men smart o va efterklok!

Idag har jag jobbat o det blir en kort vecka denna vecka. Är nämligen ledig på fredag. Det är min tredje lediga fredag i rad :P Det var skoj på jobbet idag, men ibland går tiden lite segt. Alla fyllningar blir lite tråkigt att titta på efter ett tag för det är så tidskrävande o allt ska ske i samma ordning o det är klart det tar tid! Annars hade allt gått superlätt ju.

Tränade idag! Cyklade, men jag känner inte att jag är så sugen på o träna. Jag tror att det har med att jag blir så trött av detta med gräspollen. Det är det enda jag kan komma på som kan ha med det o göra. Det känns så segt liksom.

Åååh, jag vill ha det mysigt hemma hos mig. Mer mysigt än vad jag har nu! Mamma o Erik kommer i helgen så då ska dem ta med sig lite saker. 2 bänkar så jag kan ha ett som soffbord o sen ett som jag kan ha tvn på istället för den jag har nu.

Fyller förresten år på onsdag. Funderar på om jag ska göra nån kaka eller nått till dem på jobbet! :) Det återstår att se imorrn.

/ Kramis

/ Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?