Alfons här... :D

2009-03-17, 13:21:18 / Kategori: Allmänt
Idag är Alfons hos mig...hela dagen medan Sandra har klinik. Jag ringde Anette igår o sa att jag var sjuk, det är ju onödigt att smitta patienterna. Jag är nog ändå på bättringsvägen känns det som. Alfons har legat här bredvid mig i sängen medan jag har kollat på film :D Let the right one in och No reservations har jag sett idag :D Jag vågade till slut se den förstnämnda....tyckte den var läskig, men nu hade jag ju sällskap så det var ju inte så farligt då :P

Vi var ute en sväng på förmidagen o trots att det blåser skitkt här så skiner solen o det känns äntligen som det är vår :D Hoppas bara solen håller i sig!

Funderar på o gå ut en längre sväng nu på eftermiddagen. Egentligen borde jag kolla om det är ledigt i tvättstugan...borde egentligen tvätta!

/ Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?