Arslet ur vagnen

2009-03-26, 12:38:54 / Kategori: Allmänt
Nu har jag fått arslet ur vagnen o äntligen vart hos läkaren. Jag fick penicillin, kåvepenin, det var bihåleinflammation som jag trodde :P Tänk så rätt man kan ha då! Trots allt så känner man ju sin kropp bättre än någon annan! Så jag ska börja ta det sen då! Sen skulle jag även öka min allergispraymedicin o dubbla den en vecka nu!

Nu är jag helt slut! Sandra o jag hade handledarträff med Carina idag o det gick hur bra som helst! Det var bra så som vi hade gjort o vi skulle bara tuta o köra nu :D Äntligen så ser man en ände på allt detta! Men det blir mycket att skriva under rubriken material o metod!

Fint väder är det också o har vart ända sen i måndags :D Wohooo!!!! Men lite småkallt är det ändå.

Förresten så var Alfons här igår :D Han var ju störtskön, han slickade överallt på RIchard, han diggade han stenhårt :P

/ Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?