Borta väldigt bra, men inte så pjåkigt o va hemma ändå!

2009-03-04, 21:48:52 / Kategori: Allmänt
Nu är jag hemma igen o jag har handlat o bakat bröd o nu sitter jag o slötittar på Grey´s Anatomy o virkar på min halsduk som jag har hållt på med sen innan jul, men ändå :P Skönt o va hemma, men trist att åka ifrån någon man tycker så mkt om! Men, det positiva är att det inte är så lång tid kvar tills vi får ses igen :D!!!

Höll på o somna flera ggr på tåget :D  Lyssnade på musik o pluggade, det var faktiskt inte så många som åkte mellan Göteborg o Hässleholm med X2000.

Imorgon är det intervjuer som gäller! Jag har pluggat nu när jag kom hem också, hittade en bra sida på nätet där det stod om innehållanalys o hur man går tillväga med den metoden. Snart ska jag knoppa!!! / Kramis




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?