Desperate Housewives

2009-03-31, 22:03:45 / Kategori: Allmänt
Nu har jag kollat på Desperate Housewives o det var bra! Men jag tänkte på Gabrielles barn - att hon inte kunde ha mer diciplin på dem. Undra hur man själv hade reagerat om ens barn hade sagt att de älskar till exempel som i detta fallet Carlos mer än Gabrielle. Hon gick ju ut på trappen o var ledsen....hade man blivit ledsen eller förbannad?! Dels för hur dem beter sig o för vad dem säger. Det tål att tänkas på....

Innan det började var jag o Richard på en promenad! Det blev 40 min o det var inte så kallt ute. Det har vart rätt varmt hela dagen :D Richard fiskade förut o han fick napp idag, 12 hugg eller nått var det!!!

Nu ska jag sova snart, först ska jag kanske duscha så jag slipper hålla på med blött hår imorrn :P

/ Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?