Fjälkinge - Skånes metropol "here we come"

2009-03-11, 09:57:45 / Kategori: Allmänt
Idag ska Sandra o jag till Fjälkinge! Vi tänkte att vi kan ju cykla dit o när jag vaknade imorse så sken solen, men den gör inte det längre tyvärr...men det blir nog cykeln iaf!!! Då har man ju fått dagens motion sen då :D

Igår blev det ingen tjejinnebandy som jag hade sett fram emot, men det kände jag på mig innan på dagen :P Att det skulle va typiskt om ingen kom - o det gjorde det inte sen heller. Men det blev volleyboll iaf då istället! Jag lyckades med o smasha en skitbra...träffade ingen i huvudet så ni behöver inte oroa er. O sen så var det en i mitt lag som inte hade spelat så länge så bollarna hamnade lite här o var...en boll var på väg mot mitt huvud o tjena vilken reflex jag hade som vek undan kroppen på nått lustigt vänster o lyckades undvika en stor bula i huvudet :P Helt otroligt!

På vägen hem så kom Johannes cyklande...han hade vart på badet! Fick e t-shirt av honom där det står catahya på :D Det är en förening han är med i.

Vad kan jag berätta mer?! Jo, jag har sökt ännu mer jobb! Det är så spännande o jag vill verkligen till västkusten o jag har fått sånt därnt syndrom nu....flyttasyndrom som gör att jag bara vill rensa o packa o så egentligen. Men det är ju lite drygt 2 månader kvar....hör ni - bara 2 månader, inte klokt egentligen! Kan inte få in det i huvudet att jag tar examen om 2 månader :D Härligt ska det bli i alla fall!!! :D

Snart ska jag fixa till mig för om en timme ska jag befinna mig hos Sandra :D

/ Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?