Gangster?!

2009-03-05, 11:13:31 / Kategori: Allmänt
Nu har Sandra o jag vart på TVH o utanför stod det en bil där det stod "kriminalvården" o utanför står två vakter o en annan person som röker o jag tyckte han stod konstigt med ciggen o inte så kosntigt för vad hade inte han på sig runt händerna, jo handklovar! Det var absolut första gången jag har sett det på en riktig människa i verkligheten. Jag blev helt paff o intalade mig själv "titta inte, titta inte" men jag kunde ju inte låta bli! Vakterna fick hjälpa han med ciggen till o med o skakade på den lite o så :P

Nu har vi iaf gjort 2 intervjuer o vi tog varsin o intervjuade. Det var väldigt intressant, men ju fler man intervjuar desto säkrare tror jag man blir när man sitter där o ställer frågor!

Nu är jag bara hemma över lunchen! Ska tillbaks o intervjua 2 till. Alfons var ju helt tokig han skuttade omkring skitmkt när vi var hemma hos sandra mellan intervjuerna! Haha! Så söt, Sandra borstade tänderna på honom också, det gick bra men han gillar det inte så mkt :P

/ Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?