Klinik - första gången på över en månad

2009-03-10, 08:31:41 / Kategori: Allmänt
Idag var det nån som frågade på samlingen varför vi inte haft klinik på en månad...svaret blev att det är för att ettorne har dep- och rtg-kurs! Sist jag hade klinik var i januari för i februari hade jag receptionen, men jag måste säga att det gick hur bra som helst o jag känner att jag kan detta nu! Skön känsla helt enkelt!

Nu är det bara jobb som fattas! Och någonstans att bo....för jag måste ju få ett jobb för att veta vart jag ska flytta!!!

Sandra fick ett telefonsamtal igår från Stockholm o de var jättetrevliga o ville att hon skulle komma på intervju, men eftersom hon bor i Kristianstad så ville de inte tvinga upp henne, så antingen ska hon få en tid när hon ändå ska resa upp över påsk eller så ska de göra en telefonintervju :D Härligt!!! Hon var jätteglad hela dagen sen.

På kvällen så var Sandra o jag o tränade på gymmet! Vi crosstrainade i 20 min o sen körde vi styrka 25 min o sen blev det 10 min springning på löpbandet :D Kändes väldigt skönt efteråt :P

Björn ringde igår o han tyckte jag skulle se klart på den där filmen....usch, jag vågar ju inte det! Det är filmen " Låt den rätte komma in " Får se om jag ska se den på dagen istället för en kväll, grejen är det att boken ska tydligen vara läskigare!

/Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?