Klinik!

2009-03-12, 17:36:53 / Kategori: Allmänt
Klinik för andra gången denna vecka....sensation :D Alfons fick va hos mig idag med :D Han tycker om o va här, han vill ju nästan inte gå hem :P

Dagen började starkt med två återbud, men idag vaknade jag till solsken o en fantastisk underbar dag. Himlen var blå o solen sken....kan det bli bättre?! Näe, jag tror inte det! Jag frågade Sandra om hon ville träna med mig på gymmet efter skolan o det ville hon, så snart ska vi iväg på det :D Ska bli skönt! Har dock lite huvudvärk i nackregionen o upp till pannan, men antingen är det för att jag suttit konstigt med patienter, att jag inte använde hörselskydd när jag scalade en hel timme (hade glömt dem hemma), att jag inte druckit ordentligt eller att jag sov knasigt :P Hehe....det var ganska många funderingar...men det blir nog bättre av träning ska ni se :D


/Kramis




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?