Lugn hemmakväll....ska bli hur skönt som helst!

2009-03-13, 17:16:35 / Kategori: Allmänt
Ikväll blir det film "Legally Blonde" o sen tortillas o sen blåbärspaj :D När det är helg vill man gärna också känna att det är det. Imorrn tänkte jag cykla som träning, men idag har jag ganska ont i huvudet o är helt slut i kroppen, fattar inte det.... :(

Men jaja, blir nog bättre tills imorrn :D

Nu kommer lite bilder från Höör - resan som är tagna av Sandra Torefalk!!!



Sandra sitter o lyssnar på sin ipod...ja, jag hörde jätteväl vad hon lyssnade på :P Hehe!!! Hon berättade en historia om det, varför hon lyssnar på musik så högt :D!

Jag satte också igång min mp3 då :D







Sandra i väntrummet i Höör...vi gick med karta så vi kände oss lite som turister i en stad som inte var direkt nån fart i :P Hehe!!!

Vi väntade en hel timme i väntrummet o sen gick sandra fram till receptionen när klockan var 10.05 o vår intervjuperson fortfarande inte hade kommit o hämtat oss. Då visade det sig att hon hade gått o fikat i alla fall :P Onödigt värre när vi hade bokat tid o allt....Haha!!! Hon såg ju oss från sitt behandlingsrum för hon hade det första o med lite utsikt över väntrummet :P Hehe!!! Ja, men så kan det va ibland!



Jag...vi åt frukt i väntrummet o så kom det in en som skulle vänta på sin tid liksom o så sitter vi där på en tandläkarmottagning o äter :p Hahaa....ni kan ju tänka er själva....:D

Nu ska jag städa!

/ Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?