Puppy eyes

2009-03-20, 21:54:24 / Kategori: Allmänt
Nu har jag precis kollat klart på two and a half men! Den serien är ju så rolig, dem är ju störtsköna :D Det är ju nya avsnitt nu ju också så det är extra bra :D

Var hemma hos Sandra förut o vi jobbade i drygt fyra timmar med att försöka pussla ihop intervjuerna o göra meningsbärande enheter, koder, underkategorier och kategorier. Vi kom tyvärr inte på något tema som innebär en mening om vad allt handlar om, den så kallade röda tråden! Men den kommer vi säkert på en annan dag! Våra kategorier blev i alla fall:
  • Rädslereaktion
  • Tandhygeinisters emotionella tillstånd
  • Hantering
Det är dessa som i sin tur ska bli ett TEMA! Jag börjar tycka att detta är spännande o lite kul nu, vilket jag inte rikitgt gjorde innan. Jag har till o med sett fram emot idag att jobba med detta :P Spännande, ja eller hur :D

Alfons skulle såklart va hos mig hela tiden o ville kela precis hela tiden...check in these puppy eyes of his


 Fotograf: Sandra Torefalk

O här kommer lite bilder från alla post-it-lappar... till den som uppfann post-it-lappar säger jag bara - TACK!!! :D



Fotograf: Sandra Torefalk

Har på singing bee i bakgrunden, det är ett program som jag inte alls har nått för annars! :P

Imorrn blir det en sväng på stan med Sandra o sen ska vi kanske plugga lite o sen på kvällen blir det bio! Blir en heldag!!! :D Ska kanske försöka komma ut en sväng o cykla också, för jag är ju bara lite täppt o hostig nu!

/ Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?