Robin Hood Frilla

2009-03-18, 19:06:25 / Kategori: Allmänt
Jag höll på o inte kunna hålla mig för skratt idag när jag såg att vår föreläsare hade en Robin Hood Frilla :p Haha.... snacka om att "ta från de rika o ge till dem fattiga". Det var precis så han hade gjort med håret. Han hade värsta motorvägen rakt över huvudet (flint alltså) men han hade ff hår kvar på sidan, sen hade han sparat på ena sidan o sen lagt håret över flinten i hopp om att den inte skulle synas, men jag kan säga att det ser ju ännu värre ut om man gör så :P Hahahaha!! Jag skrattade hela vägen hem på lunchen med Sandra :D Kanske inte så snällt, men han lyckades med en sak iaf o det var ju att humöret var på topp resten av dagen, visserligen var det de redan från början för våååren har äntligen anlänt :D med sol o klarblå himmel, dock var det lite kallt o blåste, men jag hade kjol på mig o vårjacka ändå.

Alfons har vart hos mig idag med o imorse när Sandra o jag skulle gå så hoppade han runt o skällde, haha :P Vet ni va han gjorde sen....jo han smet :D Så Sandra tog in han o brottade ner han o visade att han inte får göra så...

/ Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?