Rullar på

2009-03-30, 20:41:38 / Kategori: Allmänt
C-uppsatsen rullar på med rasande fart kan jag säga! Vi är klara med resultatet, i alla fall en bra grund....för det brukar ju va så att man får ändra lite när handledaren har kikat på det. Det som är kvar är:
  • Diskussion (metoddiskussion + resultatdiskussion)
  • Sammanfattning (Svenska + engelska)
Det är väl i stort sett det som är kvar :D Härligt!!!

Ska bli spännande att se hur hela uppsatsen är när den är klar, sen måste vi ju självklart förbereda inför opponeringen med att göra en powerpoint som sammanfattar allt kort o gott. Vad det går ut på etc...

Idag har Richard o jag spelat bowling o jag VANN igen!!! Haha, jag vet knappt hur många gånger det har vart så nu, så nu gäller det hårdträning för Dig :P

Jag längtar till påsk för nu har mamma bokat biljetter hem o jag ska va där onsdag - måndag! Ska bli hur skönt som helst o träffa dem igen. Jag kanske till o med träffar syrrans små kottar också, jag hoppas på det!

/ Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?