Skitkallt o dimmigt som tusan

2009-03-09, 06:32:34 / Kategori: Allmänt
Imorse när jag vaknade, efter att ha drömt hela natten kändes det som, var det svinkallt hemma hos mig....kanske inte så konstigt med tanke på att fönstret var öppet...men igårkväll var det så varmt inne!!! O ute var det helt dimmigt... :P Det var ett tag sen det var så...

Nu kommer snart Sandra hit med Alfons så....de kommer 7.15 för vi ska nämligen ha de bästa stolarna o rummen o sådär! Därför vill vi komma tidigt till skolan o även för att kunna förbereda oss, både rummen o läsa på om patienterna o sen även peppa oss själva. Eller jag behöver åtminstonde peppning från mig själv om att det kommer gå bra o så! Hoppas ingen har ringt återbud :P Förresten....jo Alfons ska bo hos mig nu när vi har klinik, så det blir lite stressigt idag för vi ska hem på lunchen o måste byta om o sen tillbaks o byta om igen etc. :P Men det kommer säkert gå bra det med!

Jag kommer inte ha aerobicsen mer på måndagar eller överhuvudtaget! Anledningen till det är att jag inte längre känner för det eller tycker det är skoj! Dessutom kom det inte så många nu på vårterminen så ja, jag ser ingen anledning till att ha kvar det för det tar bara tid från mig att sitta o vänta på att nobody ska komma. Då kan jag likagärna träna själv...

/ Kramis

 



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?