Skriva ner intervjuer hemma hos Sandra...

2009-03-06, 23:39:59 / Kategori: Allmänt
Innan jag åkte till Sandra så passade jag på att åka förbi högskolan o in på mediacentret. Det var ingen där när jag kom så jag ringde ett nummer som stod på dörren, iofs så är det väl knappast nån som ska låna såna grejer speciellt inte en fredag eftermiddag :P Men jag är ju lite tokig :P

Väl hemma hos Sandra så satte vi igång o vi fattade först inte hur man gjorde med pedalen för att stanna o spola tillbaks o så, men efter ett tag fick Sandra kläm på det hela... :D Skönt!

Det tog en timme att skriva ner den första intervjun o den var bara på drygt 8 min....snacka om att det är många timmars arbete med detta, men de andra gick lite fortare, när pedalen fick va med i spelet :p



Foto av: Sandra Torefalk

Så såg den berömda pedalen ut!

Det roliga var att han på mediacentret sa att det var ingen som har kommit tillbaks o sagt att dem inte vet hur det funkar, så han visade mig inte direkt utan sa bara att det är bara te o koppla ihop sakerna!

Resten av maskinen ser ut såhär....



Foto av: Sandra Torefalk

Lite myspys måste man ju ha på fredagskvällen när man pluggar, ja eller hur?!



Foto av:  Sandra Torefalk

En trött Alfons fick också va med på ett hörn...jag blir så glad varje gång när han vill va hos mig o när jag slutar kela med han så slickar han på mig eller tar med tassen för o visa att han vill ha mer :P



Handlade på vägen hem från Sandra o det enda jag skulle ha var toapapper o mjölk men så blev det ju inte....:P Blev ju mer än så :D

Sen blev det bara o sätta igång o rensa bland det som jag påbörjade igår :P Äntligen kan jag säga att det är färdigt, så skönt så!

Jag längtar efter sommar o sol o vår nuuuu!!!!!

/ Kramis




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?