Söndag innebär att det är klinikdags imorrn!

2009-03-08, 20:36:05 / Kategori: Allmänt
Söndag o det innebär förstårs att det är måndag imorrn o därmed klinikdags....Jag var faktiskt ute o cyklade i regn o blåst idag...tur man kan lyssna på musik! Jag höll på o köra över en ödla, men missa svansen precis o sen var det en som joggade skitskoj, jag visade Sandra ungefär hur o hon bara skrattade :P Haha!!!

Jag var hemma hos henne sen o skulle jobba på hemtentan med patientfallen o det gick lite framåt, men vi tar resten en annan dag för vi måste låna kurslitteratur till det! Ja, tyvärr men sant! Alfons skulle absolut hålla på o studsa omkring överallt o så var han på sandras block i soffan o det var ju saker under så den lutade ju o så stod han där på alla fyra o höll på o glida ner som om han åkte pulka :P Tur att jag hann fånga han innan :D

Nu håller jag på o kolla jobb o så o har även knåpat lite på C-uppsatsen! Har även gjort hemmagjord müsli....full gång här hemma med andra ord :P

/ Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?