Söndag!

2009-03-15, 11:50:13 / Kategori: Allmänt
Tittade på festival och Arn - riket vid vägens slut! Dem var bra...ska kanske kolla på låt den rätte komma in idag, vi får se för jag tycker den är rätt läskig, jag började nämligen o titta på den en annan dag!

Jag pluggade lite igår också och gjorde en powerpointpresentation som handlade om dental erosion och som jag ska ha som mitt patientfall. Jag skrev även en sammanfattning på det. Sen kanske det blir så att jag vill lägga till lite saker :P Examinationsdagen för detta är den 28 april och det är meningen att alla i klassen får 10 min på sig att presentera sitt fall. Denna uppgiften är exakt likadan som den kliniska examinationen i höstas, den vi fick vår legitimation på. Skillnaden är att vi bara ska lämna in en sammanfattning och inte ett helt arbete denna gången.

Snart kommer Sandra med sin syrra o Alfons för de ska lämna bandspelaren till mig så jag kan skriva det sista som är kvar att renskriva från intervjubanden. Ska bli skönt när det är klart! Jag har vart vaken sen 7.30 o jag bara vill få detta överstökat så att vi kan planera när vi ska ta itu med resten. Antagligen får vi ju boka en tid med Carina, vår handledare, för att diskutera metoden lite så vi inte börjar göra något o sen så är det fel o det blir o göra om allt :P Nä, är väl bättre o ta det säkra före det osäkra :)

Jag är ff sjuk - feber idag med, men det blir nog bättre tills imorrn...jag lyckades med o gå ut en sväng o det var skönt med lite frisk luft!

/ Kramis




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?