Sugsystemet helt wrecked

2009-03-31, 16:55:07 / Kategori: Allmänt
Sugsystemet funkade inte idag så vi fick avboka alla patienter. Min patient tog jag rtg-bilder på o så fick jag beröm för hur fina dem var. Tack så mkt! :D Det är skönt o få höra sånt ibland!!! Man blir så glad då :D Vi hade ergonomi istället o så fick vi öva på varandra så jag var med Elnaz o Nadine. Jag fick gå hem halv två för jag är ff inte bra - var hos läkaren igen o de tog prover så jag får svar om ett par dar så att de eventuellt ska matcha rätt antibiotika beroende på vilka bakterier det handlar om. Jag är trött på detta nu, det är inte meningen o klaga, men det är ju faktiskt så att man blir det när det har gått så lång tid....det skulle säkert vem som helst tycka!

Imorgon är det intervjudags! :D Jag har försökt förbereda mig mentalt genom att försöka tänka på vad jag ska säga, men som sagt det är lättare sagt än gjort. Visst kan man fundera på det, men som Erik alltid säger så går det inte att föra ett samtal i förväg. O det är ju precis det ska va ett samtal. Inte ett korsförhör. Det gäller bara att försöka vara positiv o som man brukar va helt enkelt!

/ Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?