Helgen i raketfart

2009-11-17, 14:05:57 / Kategori: Allmänt
Helgen gick jättefort! I fredags var det dags att åka till Norge och vad händer inte lite utanför Uddevalla när jag kör?! Jo, det börjar o toksnöa o sen fortsatte det hela kvällen o hela vägen tills dess att vi var framme. En resa som egentligen skulle ha tatt 3-3½ timme tog snarare 5 ½ timme. Vi åkte i 50 km/h! Det gick inte heller att köra om för det var så halt o slirigt också! När vi kom fram fick vi i oss lite mat som tur var, vid klockan 23.00 o då var vi helt slutkörda.

Helgen och Max navnefest var hur mysigt som helst! Jag fick leka lite själv med Max på söndagen innan vi skulle åka. Det var otroligt mysigt!

Igår, måndag, var det dags för ytterligare en arbetsvecka o snart har halva veckan redan gått. Såå skönt! I helgen blir det feskefest på lördagen. Egentligen var det meningen att jag skulle på bio för att se New Moon, men det var fullbokat i stort sett. Det var i alla fall inga bra platser kvar i göteborg så det blir på tisdag nästa vecka istället :) Har längtat som tusan tills den filmen skulle komma o nu är den äntligen här. Om ett halvår kommer SEX AND THE CITY the movie nr 2. :) Den ska jag självklart också se!!!

Ha de gött!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?