Lidköping o inte Linköping blev det idag!

2009-11-11, 19:11:48 / Kategori: Allmänt

Efter jobbet idag åkte jag till Lidköping för o checka in stan! Den var hur mysig som helst o det fanns till o med affärer o kolla i, till skillnad från lilla Vänersborg!!!

På jobbet idag var det inte så skoj i början på morgonen, hade inga patienter pga av sena återbud, lagom kul...ja eller hur. Sen hade jag en patient som har varit hos de andra hygienisterna o sen var det dags för utvärdering, egentligen var det ju inte så genomtänkt då jag aldrig ens hade träffat patienten innan. Men det gick la bra ändå trots detta!

Just nu lyssnar jag på Bandit-rock-skivan :) Bra är den! I helgen blir det Norge för min del - Navnefest lille Max! Skoj ska det bli, men vad ska man ha på sig tro?! Får väl testa alla plagg jag har hemma!

Imorgon jobbar jag hela dagen o sen är det bara fredag kvar sen är det helg! Tänkte att jag skulle passa på o träna imorgon! Blir förmodligen bara 2 dagar denna vecka men så får det bli. Bättre än ingenting o man kan ju inte träna varje dag ara för o kompensera att man ska va borta i helgen!

Nu måste jag ta ut linserna :p Har haft dem lite väl länge nu o det känns!

Kramis ♥




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?