Onsdag - lillördag!

2009-11-18, 20:21:40 / Kategori: Allmänt
Idag har halva veckan gått och det återstår rvå tuffa hästpass på kliniken de återstående dagarna... *pust* 06.40-17.10 imorgon, det är inte lite o bita i inte. Idag har det bara regnat o det känns som om jag har förkylning på G. Hoppas bara det inte blir värre, har inte tränat på 2 dagar nu bara för att jag inte vill att det ska bli värre.

Med denna lön skall jag få tillbaka pengar för vad jag la ut på läkarbesöket på rhodos. Att det har tatt såhär lång tid!!

Förresten, igår köpte jag årets första julklapp till syrran : ) Hoppas hon kommer tycka om den! Jag förstörde hela bloggen förut för jag skulle ändra lite i den o sen kom jag inte ihåg hur originalkoden såg ut så jag kopierade stilmallen o la in ett nytt tema o klistrade in den. Det blev totalt pannkaka. Som tur var räddade Björn upp det hela så nu är den hur fin som helst igen :) TACK!!

Ikväll är det Grey´s Anatomy igen! Igår somnade jag innan Desperate Housewives så jag hoppas jag kan hålla mig vaken hela programmet idag istället. Får la passa på att borsta tänderna o fixa till innan jag börjar titta...bara utifall att! Jobb tar på krafterna kan man ju lugnt säga!

Kramis ♥



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?