Pepparkaksdeg

2009-11-19, 20:32:02 / Kategori: Allmänt
Visst är det lite tidigt med att baka pepparkakor, inte sant?! Men det struntar jag i o gör det i alla fall. skulle jag inte göra det snart blir det inte av för i jul ska jag ju inte va hemma. Eller jag ska va hemma, hemma i LINKÖPING ;D Ska bli hur skoj som helst!!!

Har ätit en del pepparkaksdeg nu så nu är jag mätt på det :P Jag är iaf inte sugen på det mer!!!

Idag var det en lång jobbardag och jag har inte direkt orkat nått annat! Egentligen skulle jag ha tränat mer än vad jag har gjort denna veckan, men men. Vad ska man göra?!

Det var jätteskoj, jag fick ett sms av Nina tidigare idag på jobbet :D Det var uppskattat : )

Imorgon är det sista dagen på denna arbetsvecka o den har gått hur fort som helst! Inte klokt. Men det är inte långt kvar tills tisdag o biokväll med "New Moon" Wooohoo!!!


Kramis  ♥



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?