Söndag

2009-11-08, 14:33:32 / Kategori: Allmänt
Nu har mamma o Erik åkt hem! Det har varit jättemysigt i helgen. Vi har gått på julmarknad på Hunneberg, det är det berget som H M Konungen jagar älg på en vecka i oktober varje år. Denna marknaden har bara funnits i 2 år så den har inte blivit så stor som andra julmarknader är.
Efter det åkte vi till Cervera på Torp köpcentrum o köpte saker för mitt presentkort som jag hade fått där! Hittade en tallrik till min samlingsservis o sen Margretheskålar!! Dem lär ju hålla hur länge som helst! Sen var det tillbaks till Vänersborg för o göra mamma o Erik fina i munnen :D Skoj!!!
För övrigt så blev det en tvättdag o sen ska jag försöka masa mig iväg o träna. Det är så dumt att Sportlife inte öppnar förrens kl 15.00 på söndagar. Helst vill man ju träna på förmiddagar!!! Iaf jag :P
Imorrn blir det jobb igen!!!
Ha det!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?